dimecres, 2 de novembre del 2011

Quiero a los animales

Flora McDonnell. Quiero a los Animales. Ed. Fondo de Cultura Económica

"Vull als animals! M'agrada el meu gos quan corre pel camp sacsejant la cua i amb les orelles punxegudes; m'agraden els ànecs quan corren cap a l'aigua amb les seues potes i els ullets tan graciosos que tenen; m'agraden les gallines, el burro i la vaca, i els porcs, i el cavall...  M'agraden tots els animals de la granja!"

Això ens conta la xiqueta protagonista del conte, una apassionada dels animals, qui se'ls estima molt i fa tot el possible perquè els animals també la vulguen.
La xiqueta introdueix al xicotet lector en el món dels animals de la granja perquè els més menuts puguen anar identificant-los, tant per com són, com per què mengen, quins sorolls fan o com es reprodueixen.
Una lectura on els protagonistes són únicament els animals, dibuixats amb colors vius i molt grans, conforme són a la realitat per poder observar tots els detalls. A nosaltres ens encanta la il·lustració de la mare porqueta i els seus porcellets... Ja ens direu quina és la vostra preferida!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...