dimecres, 8 de febrer del 2012

Yo 2.0

Dan Schawbel. Yo 2.0. Guia completa para aprovechar el potencial de los medios sociales en la promoción personal. Ed. Conecta

Actualment estem vivint en la era de les xarxes socials, qui no està en elles pareix que no existeix. I rel·lacionades amb la vida professional es fan imprescindibles per donar-nos a conèixer a potencials clients o empleadors. Això és el que pensa l'autor d'aquest llibre. Segons ell, per vendre'ns als mitjans socials ens ajudarà crear una marca personal que ens diferencie dels demés i ens done visibilitat. Podem fer-ho fent ús de les més comunes com twitter, facebook o LinkedIn, fer un curriculum que destaque al youtube o aprofitar les aplicacions mòbils per aconseguir el nostre objectiu professional.
Dan Schawbel sap d'allò que parla i el llibre està plé d'exemples de la seua experiència personal. Una completa guia, molt útil, per trobar feina en l'actual context laboral marcat per la crisi i la ineficàcia dels mètodes d'ocupació tradicionals.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...